Saturday, December 27, 2008

banyak lah kau orunk kampung!!!

korunk try tgk blog ni..nnt bagi tau aku aper korunk rase...
  • http://adibahahmad.blogspot.com/


  • amacam??
    aku bace blog ni kat entry
  • sue anna joe
  • and bace lagi kat entry
  • fynn


  • ape kejadah nye ader orunk mcm nie.aku rase elok orunk macam nie.patut kena ikat je kat tiang letrik as2 belasah dgn batang besi sampai mati.as2 bila dah mati.mandi dgn asid.kc hilang tros la dari muka bumi.(ces..aku lak yang lagi kejam).mau korunk tak sakit hati bace blog die.aku rase aku yang jahil masih ader rase sayang pada agama.dan tidak terlintas untuk mengutuk agama laen.sejauh mana manusia ini berfikiran open minded..??
    hanya mahukan golongan open minded sahaja meneliti hasil kerja bodoh lagi takder makna nya itu.
    mempersendakan nabi.mempermainkan al-quran.menyamakan nabi dgn binatang jijik di sisi islam.

    aku tau aku tak la sesuai sgt kalau nak bercerita pasal agama nie.tp kalau bkn kita.ternyata aku bukan aku sekarang.terlalu bengang dgn blog si kafir lahanat.

    p/s : i already flag the blog..will u do the same now!!!

    No comments: