Monday, January 12, 2009

YOUTH'09 FEST.

apa khabar korunk semua. harap best-best belake.

aku dah start sem baru dah sekarang ni, macam susah sikit nak online. sorry la weyh. sumpah stress tak dapat nak online. dah macam mati kutu aku. entri " sumpah aku tak paham manusia ni ", lantak korunk lah nak jadi ape. just stay away and keep the distance. baik bahasa mahupun lenggok, sikit pown aku tak heran. psycho yang dibicara berniat memperbodohkan tapi dianggap sebagai pujian. bila hati tidak tenang begitu manusia beriaksi. kalau tak menyibok tak akan wujud ayat " oh..inikah dia ". heloo?? budak darjah satu pown bleyh fikir la. nenek aku yang stroke kat rumah tu pown bleyh teka. ape jadah la korunk. enough with all the devil talking. they just don't get it. silly lily!

damn!! bunkface was awesome. i went to see them last weekend. giler gempak weyh. 2 hari aku lepak kat PWTC. banyak shot dibuat hasil daripada senjata baru yang acap mem'burst' scene-scene korunk. terima kasih pada D80. youth fest start hari jumaat lagi tapi aku tak sempat nak gerak hari tu. then aku pergi la hari sabtu. dalam tengah hari aku gerak dari rumah dengan haq. haq ni member aku. korunk tak yah kenal pown takper. tak masuk exam pown. ni yang korunk bace ni pown tak masuk exam jugak. dah kalau tak nak bace keluar gi study sekarang. hahaha. sampai kat PWTC dalam kul 2. aku dah miss photography session. sial la. aku ade nampak shutterasia punya booth tapi tak berkesempatan nak singgah. pg makan kat area stage B. walaupun harga die mahal sikit, nak tak nak aku kena makan jugak sebab lapar. first meal aku untuk hari tu. lesap la 15 ringgit kat situ. dah abes makan lepak-lepak dekat depan stage B. time tu ade battle of the band semi-final punya. banyak gak band best. yang macam taik pown ade jugak. aku tau pulak nak nilai banyak-banyak.
kalau aku dengar best, best la. yang tak best aku cakap tak best la. macam ARABELLA, takder la best sangat pown lirik dia. tapi music dia memang funky habis la. haha. aku siap terkinja-kinja lagi masa last perfomance die tyme FLY FM CAMPUR CHART, dengan pegang camera pulak tu. hahaha. ok back to where i stop. so ARABELLA was the winner for the battle of the band. pusing-pusing lepas tu jalan-jalan. tak banyak sgt berhenti kat booth. aku banyak duk snap je.
hahaha. malang nya takder orunk nak snap picture aku. kuikuikui. dah penat pusing-pusing. aku lepak balik kat stage B. jumper ridz budak BMI dengan awek dia. si redsya nama nya kalau di alam maya ni.
  • redsya
  • lepak ngan dorunk kejap. makan-makan, minum-minum. then dorunk balik dulu sebab si ridz ade kejer. woi ridz, kalau ade event best ajak aku wei!! lepas siap menyedut sebatang rokok, aku balik ker hadapan stage B. nak tunggu habis battle of the band tu jenuh jugak. tup-tup ade orunk cuit aku kat belakang. aku pusing, macam pernah nampak sweater ni. tengok muka si maira. hahaha. dia dari UTM semarak. tak sangka dapat jugak jumper ko setelah sekian lama nak jumper. kihkih. macam laen jer muka dia bukan kat dalam screen computer ni. hihi. kalau tak bising time tu boleh lepak lame-lame silkit. laen kali erk. korunk nak tau time die tegur aku first-first dia tanya aper?? DSLR baru erh. hahaha. lepas ni leyh la lepak-lepak lagi kalau ada event. lepas si maira blah, aku kejer layan lagu jer dgn si haq kat depan stage ni. abis je KOMPLOT perform kiteorunk terus cabut.

    the next day which is hari ahad. kemuncak segalanya. aku gerak dah petang. pergi bandaraya jap beli buku untuk kekasih tersayang. macha jual buku tu aku agak-agak mesti heran. dah la aku pakai short, baju i love malaysia, D80 kat tengkuk, pergi beli buku law. haha. jenayah homosid, akta hakcipta 1987, patents act 1983. haha. aku sendiri tak caya aku boleh pegi beli buku macam tu hanya perpandukan arahan dalam phone. dah settle semua beli buku. straight ahead to PWTC. wee!! more shot to come. and by the way, all the shot will be upload in the next entry. coming up shortly and u can view it at my flickr a few days after this.

    aku lepak kat situ sampai malam. sang didi datang pada petang nya dari rumah sang awin. haha. lepak sensama. so kalau korunk nak tau banyak lagi. join la youth fest laen kali. huihui. so nie ader sedikit picture untuk tontonan umum. harap kumat-kumit.

    p/s : more photo coming at my flickr.." http://www.flickr.com/photos/quencrunk "














    3 comments:

    redsya said...

    hehehe..ye saya redsya..bley saya bantu!?

    Maira Adreanna said...

    oh laen kah? ape yg laen muke aku kt lua ngn kt gmba? hahaha

    quen said...

    hahaha..
    ntah...
    senang citer kat lua lg macam real.
    hahaha..
    dah nama jumper kat dunia realiti...
    hehehe