Wednesday, February 4, 2009

aku stone

pelik. macam mana nak paham. mungkin salah aku. bukan-bukan. memang salah aku pun aku rasa. tak patut aku buat dia macam tu. awak. maafkan saya. saya agak lalang. tak tetap pendirian. tapi saya nak awak tau yang sayang saya kat awak tak reti nak tukar dah. kalau awak tak suka saya buat benda tu. takper. saya berubah. saya ingat boleh jadi best. sebab baru nampak macam kawan-kawan awak. diorunk kan best. tapi bila saya buat, cara tu macam salah. maafkan saya yer wak.

haa..korunk tak paham kan-kan. tapi ader satu hamba allah yang paham.

6 comments:

Maira Adreanna said...

oh bagus lah ko meminta maaf secara terbuka. mesti gf ko akan memaafkan ko hee :D

quen said...

dah di maaf kan kowt..
wee~

Dyan Myiaa said...

sure dye memaafkan ;)
hati gades cpt lembut !

quen said...

die tak macam gades laen..
hati die keras macam tukul besi berat 100 kilo..
tapi saya suka die cbb keras kepala die tuh..
pelik2..heran2..i love u honey..
=P

Perempuan Petak said...

haha adakah aku paham sebab sebabnya..

hahaha

quen said...

ko merase ko memahami..huahuahua