Wednesday, March 11, 2009

aku haru

posisi sedang berkabung. kesian kat laptop aku. ntah kat mana la sekarang.
sehat ke kau. dah cukup charge ke kau hari ni? habuk-habuk dah lap ke blom? laptop. asal lak ko boleyh hilang. aku perlu kan kau. segala sejarah aku ada dalam tu. adakah aku terlalu cuai atau si anasir tangan bercabang 15 itu terlalu cekap? kenapa si anasir ni tak ambik terus dengan mouse sekali. kenapa perlu kau tinggal saki-baki. sebab mouse yang kau tak curi tu, effect dia kat aku sangat dalam. sangat pokemon!!

7 comments:

serrashahira said...

bak kata dd: 'angkat viao la satu'
hehe..

quen said...

kalau cinta banyak duit cinta angkat mac air jer tros..
masalah nya tak banyak duit..
duit ngam2 jer semua..
hukhuk

hark fitri said...

aku turut merasai kemurungan ko..
kalau la mende ne x jadik..
haish..(mengeluh)
apakan daya dh nk jadik..
tuhan saje tau..(^^)

quen said...

macam mana bleyh aku tak tahu..
hahahahaha..
mungkin si polan tu tahu..
tapi tak cakap kat kita cbb si polan tu yang nak ambik..
huahua

Gades Manja said...

bg diri rehat kejap,
jgn guna laptop..
hehe~
quen quen...
takziah larr dr aku;

Maira Adreanna said...

lah da ilang pulak. ilek ,jgn emo sgt. beli la baru hehehe :P

wehh quen, nak gmba.

Maira Adreanna said...
This comment has been removed by the author.