Monday, March 9, 2009

dear son of the gollum (anak pak kadok)

kemarahan tu masih ada. sakit kat hati pown tak hilang lagi. perempuan ni memang jenis tak reti bahasa. nak aku cakap bahasa peracis ker. huhuhu. wahai azyan yang berperasaan "cute". engkau patut cermin diri engkau dulu sebelum nak mengata orunk.

macam ni la. aku bukan nak kutuk-kutuk. tapi dah engkau tu yang lebih-lebih kutuk shahira. engkau sedar diri sikit. let me make myself clear. engkau nak cakap-cakap pasal shahira tu atas dasar apa?? dia curi aku dari engkau ker?? dah lupa ke sapa yang mintak diri dulu?? bukan engkau ker azyan?? kalau engkau tak mintak pown, bagi aku seminggu dari tempoh tu, aku sendiri yang cabut. dasar apa lagi?? sapa yang start hina sapa dulu?? dah lupa ke tindakan rakan mu nany tu?? yang engkau lagi nak tembak-tembak shahira tu kenapa. ni aku ade jer kat sini. engkau cari pasal dengan dia, kira engkau dah beli tiket cari pasal dengan aku sekali. dia macam combo la. haa. macam 3 in 1 coffee mix. takan tak paham lagi. ambik audio kena pandai baca kan. nnt macam mana nak baca orunk tu pekak ker bisu ker sakit jantung ker sakit perut ker usus ker pusat ker. hurmm?

aku mintak dengan ko cara baik. tinggalkan kami. engkau takan rugi nyer tak dapat tahu pasal kehidupan kami. ko buat la kehidupan baru. cari balak-balak handsome tepi jalan on the way nak g kuantan tu, buat boyfren engkau. then engkau live happyly ever after la. ok. part ni engkau boleh senyum seplastik yang boleh. tapi nnt nak senyum tu, pakai la pemerah kat bibir tu. nnt orunk cakap perokok tegar plak kan.

babe. one more thing. ni blog. mane ade istilah stalker. engkau tulis tu biar betol sikit. nama pown blog, tempat menyuarakan perasaan dendam, suka aper??suka-suki. haaa. dah orunk nak baca, biar dia la. engkau pown baca blog orunk jugak kan. kalau tak nak bagi orunk stalk, baik engkau delete jer blog engkau tu.
member korunk bukan berpaling tadah. cuma perangai dorunk tak macam ko. take a look at urself. i wonder who will be the lucky guy. like i care.

aku nak kasi jelas semua nya. blog aku dah tercemar dengan unsur-unsur marah dan dendam. aku tak nak blog aku kotor macam ni. aku ada banyak commitment lain lg nak tulis dalam blog ni.

"cute" - ugly but adorable. so who's the ugly duckling now??

13 comments:

serrashahira said...

mmg dy ank pak kadok!
sebijik..

Anonymous said...

so not professional for both of u. seriously. emm..just a comment dowh

quen said...

budak kelas 3a:im not making a deal with a pro. so why shld i.
and btw. a pro would rather state her name or at least reveal herself.
chicken.

Anonymous said...

seriously, u easily get emotional kan.

quen said...

budak class 3a:i got problem of my own..i dont need ur word..back off..

serrashahira said...

jus shut ur fuckin mouth budak kleas 3a..
u noe nutin..
don try 2 giv advice here..
u 'r disgusting dude!
go to hell wit ur words!
n it is not much if i label u as ank pak kadok 2 rite??

serrashahira said...

dare 2 play?
show ur identity..
bapuk!

Ashaa Riyan 's said...

hahaha.. yeah.. ur ryte.. as a sweet bf.. u should protect ur gal.. tp en,npe AZYAN 2 mcm meroyan?? ahax...

chah~ said...

wow.. nyirap btol ni.. ape2 pn cool down quen.. relax..

Anonymous said...

ko sesuai couple ngan ser. dua2 suke mencarut. ehehee both of u make it as a sweet couple who love to mencarut. hehe klaka pulak rase ;p

Anonymous said...

siapakah son yg dimaksudkan?
housematemu sendirikah?
haha

quen said...

curicuri.
kau pegi maen jauh2.

quen said...

anonymous.
ade aku mencarut ker?
kau nak cakap pown, pandang-pandang la.
aku ok jer. yang kau nak ckp aku emo la ape la apa pasal?
ibu mu ada masalah dengan ibu ku ke?