Saturday, January 3, 2009

sedikit lambat..tapi masih di kira..

hahaha...
korunk..selamat tahun baru. or should i say HAPPY NEW YEAR. 2009 telah muncul. ape akan ade lagi duka dan suka dalam 2009??

away ke kuala lumpur pada 31 disember lepas. terlepas beberapa entry untuk di baca dan di tulis. tapi entry nie akan mewakili semua. bertolak pada pagi hari. tiba pada petang hari. membawa diri ke midvalley. tros ke topshop.*hahaha*.korunk paham kan. new shirt. ingat girls jer bleyh shopping. tp aku takder la giler mcm orunk umah aku. tak sempat nak pusing satu kedai kat tangan aku dah cukup 5 helai baju. selesai tugasan aku membeli. aku terus blah. pusing-pusing mid tu dengan bag berat then orunk umah aku text. cakap die dah ade kat kL central. bergegas ke kL central. dinner bersama di kL central. borak2. lempang2. cubit2. sepak2. on the way balik aku singgah kedai camera kat area kL central tu nak tanya pasal D80 yang akan dibeli.*sabar wahai sang diri yang penuh nafsu menembak*. die sebut kan harga. buat masa sekarang. kedai tu dapat offer aku harga paling murah. hurmm. akan kembali untuk merembat terus.

asal la die tak buat kit-lens tu 18-200mm terus. kan senang. dah alang-alang 18-135mm..
kenapa??kenapa??

selesai ronda-ronda tak bertayar. kami pulang. aku stop kat serdang. dia terus ke b.baru bangi. takot jugak tinggal die sensorunk naik train. tapi keadaan memaksa. member aku dah tunggu. masok barang dalam but kereta. terus ke UP10 uniten. by the way member yang ambik aku ni pijeng.*hahaha*.orunk nya sengal dah sangat babi kenakan orunk. sial ko.*hahaha*. lepak tdo kat apartment die.

esok nya. bangun awal. orunk dah takder. semua pegi class. tunggu pijeng balik class. naek mandi then terus siap-siap. pijeng jadi tukang driver hantar aku pergi UKM. jemput orunk umah kat faculty die. aku nak potong rambut sebelum jumpa die tapi die tak kasi aku pergi saloon sorang-sorang. ape kes dan masih tertanya-tanya. hurmm. dah lebih 2 jam kat saloon bergerak ke rumah kakak die ambik barang. then lepak OU. die shopping sket sementara tunggu nak celebrate new year malam nanti. jam dah kul 9 malam. perot dah lapar cari Carl's Jr. jumpe juga akhirnya. aku sebat burger die sebat fries with beef sebab die tak makan burger.*haha*. pelik kan =P . tapi tu la die. dah siap makan. dengan perut membuntal kteorunk jalan pergi kat parking. then terus ke the curve.

perrghh!! jalan. keter. tak macam banyak plak. tapi biasa la kan. cakap new year. parking kat sbelah keter orunk. pastu orunk lain parking sebelah keter aku lak sampai tutup separuh jalan. sampai kat curve. terus beli foam. tengah sembur-sembur. takder orunk kira. tentibe *DOOM!!!*. fire cracker. havoc dalam sekelip mata. udara di liputi foam. dah abes semua aku beredar kebelakang untuk menghirup udara segar dan menyedut sebatang rokok. sakit tekak siot kena foam banyak sangat. mungkin aku tak biasa kot.*hihi*. lepak kejap dan terus beredar. bermalam di sunway. exhausted.

bangun pagi. cari breakfast dan pulang ke bangi. selesai kan beberapa masalah. berangkat kembali ke kuala lumpur. pada hari tu. kepala otak tertumpu pada shopping. orunk umah aku dah brainwash aku. jadi aku pun giler shopping mcm die. sengal-sengal. pusing-pusing klcc. plastic bag jangan citer. kat tangan aku jer dah penuh kiri kanan. kat tangan die. lagi la tak yah citer.
dah lapar baru tau berhenti shopping. makan kat food court. then aku mintak kuar kejap ke taman untuk merokok. permintaan di benarkan. melihat gelagat manusia. alangkah bagus nya kalau aku berkamera sekarang. semestinya beribu shutter telah aku lepaskan. ke arah manusia-manusia dan sememangnya ke arah wanita yang aku sayang. selesai menghirup gas beracun. menyambung kembali peng"usha"an di butik-butik serata klcc. dah penat. kaki dah lenguh. pulang~

hari terakhir. bangun agal lewat. makan tengah hari di Madam Kwan midvalley. sangat kenyang. shopping sket since ari ni dah last day. which is yesterday. then we go separate ways. im heading back to pahang and she's heading back to UKM. i miss her. all i can think now is I mess her so much.



HAPPY NEW YEAR GUYS!!

6 comments:

L said...

amboi. shopping sakan. tp yela, tgh sales. rugi la tak shopping. haha. mmg la org umh xmkn burger. diet meh. org pompuan mmg cmtu,wpun tak ngaku. haha

quen said...

hahaha..
aku tataw plak burger nie mengemuk kan..
tochei cbb info lizzie..

Unknown said...

lagi elok shopping sakan dari mabok sakan kan. ha ha. heppy belated new year!

quen said...

ader benar tu helmi

Anonymous said...

quen.
.sayer teringat mase kat KL dulu.
.erm.
.sambut new year kat genting..
.with my guy.
.but now.
.nothiing.
.hahaha!!
.suke melihat kamu gembira.

quen said...

trimas cik zinnia..
kenangan jangan di kambus kalau mahu melihat nya kembali...