Tuesday, January 6, 2009

sumpah aku tak paham manusia ni

perghh!! aper kau ingat kau bagus sangat ker. datang page orunk ludah comment macam tu. kau tak tahu cerita, jangan nak pandai-pandai buat andaian nak buat assumption. kalau nak tau sangat ketuk la, bagi salam tanya elok-elok. ni maen terjah bangang macam orunk tak sekolah. bangsat punye biatch!!

kepada beliau bernama dan terasa. sudah-sudah la. bagitau je kat kawan-kawan kau tu.
nak buat taik-taik suke hati kau la. aku tak peduli kau. yang kau nak sibok-sibok lagi tu kenapa hah!!

weyh kau lupe ker. member-member kau tu yang selalu sakitkan hati kau dulu-dulu. tak pernah nak ambik tahu perihal kau wahai si polan!! akibatnya. aku gak yang kena dengar ulasan bosan perahan dendam tak ke mana kau tu. weyh ape kes?? sekarang korunk dah ok ker? hahaha. cakap nak psycho je. blah la. stakat nak sedap kan hati baik tak payah la. aku meraban bukan sebab aku sakit hati ke, geram ker, marah ker cuma aku nak semua sedar. yang dah abis tu dah la. kalau atok kau mati? kalau kau jerit macam pontianak pun, blom tentu atok kau akan bangun jadi manusia. busuk-busuk jadi zombie pun tak mungkin la.

p/s : nany watch ur words pliz.

3 comments:

ayunimadarina said...

:)
sabar k..
buat die cm makanan je.
pahit. manis. tawar. masin.
kite kunyah telan je.
then buang gk kan ;)

Gades Manja said...

bt mcm aku..
ludah dan terus ludah!
haha::P

Maira Adreanna said...

alahh tapayah layan dowang. bukan best pun layan dowang. ko ilek2 jew. cool jew keyh